De sociale dialoog binnen een bedrijf met dochterondernemingen buiten Frankrijk – en dus werknemers van verschillende nationaliteiten – is een delicate communicatieve oefening.
De onderhandelingen binnen een CGE vereisen de opzet van een echte taalkundige samenwerking, een gebied waarin Alto International een lange ervaring heeft.
Onze tolken, vertalers en technici zorgen voor de complexe organisatie van deze evenementen en garanderen de regelmaat en de soepelheid van de uitwisselingen tussen de verschillende actoren, van het management tot de werknemers.
Bij ons worden retouren snel verwerkt en gecontroleerd.
Waar verzonden wordt, ontstaan er altijd retouren of terugzendingen. Afhankelijk van de sector kan dit oplopen tot meer dan 60%. Er zijn verschillende procedures voor de omgang met retouren. Hierbij houden we altijd rekening met de sector en de wensen van de betreffende klant. Gewoonlijk controleren we binnenkomende retouren volgens de afgesproken criteria en brengen we onberispelijke goederen weer terug in het magazijn.
Retouren worden snel verwerkt en gecontroleerd. Uiteindelijk kunnen de bestellers alleen financieel worden ontlast als de goederen onberispelijk en herbruikbaar zijn. Deze controles, met alle bijbehorende boekingen, voeren we altijd binnen de afgesproken tijdsvensters uit.
Wij bieden ook teamcoaching aan om de samenwerking, communicatie en collectieve prestaties te verbeteren. We helpen teamleden om elkaar beter te begrijpen, harmonieuzer samen te werken en samen hogere resultaten te behalen.
Stel realistische doelen, formuleer ze en verwacht niet dat je medewerkers in je gedachten kunnen lezen. Bouw samen richtlijnen en ondersteun zelfevaluatie.
Retouren worden bij ons snel verwerkt en gecontroleerd. Uiteindelijk kunnen de bestellers alleen financieel worden ontlast als de goederen in perfecte staat en herbruikbaar zijn.
Waar verzonden wordt, ontstaan er altijd retouren of terugzendingen. Afhankelijk van de sector kan dit oplopen tot meer dan 60%. Er zijn verschillende procedures voor de omgang met retouren. Hierbij houden we altijd rekening met de sector en de wensen van de betreffende klant. Gewoonlijk controleren we binnenkomende retouren volgens de afgesproken criteria en brengen we onberispelijke goederen weer terug in het magazijn.
Retouren worden snel verwerkt en gecontroleerd. Uiteindelijk kunnen de bestellers alleen financieel worden ontlast als de goederen in perfecte staat en herbruikbaar zijn. Deze controles met alle bijbehorende boekingen voeren we altijd binnen de afgesproken tijdslimieten uit.
Ervaar de relatie en communicatie door middel van praktische en speelse activiteiten. Ontdek eenvoudige tools zoals de relationele sjaal. Word je bewust van verbale, para-verbale en non-verbale communicatie. Vergroot je vaardigheden in het spreken in het openbaar.
Als leidinggevende, kaderlid of medewerker van het bedrijf is individuele coaching een kans om te profiteren van persoonlijke begeleiding. Dit stelt iedereen in staat om zijn of haar professionele en persoonlijke doelen te bereiken, vaardigheden te verbeteren en het zelfvertrouwen te versterken.